телефон
(050) 307-33-17
Електронний щоденник

Профорієнтація

Безурочні дні в гімназії

Одним із сучасних способів навчання є організація безурочних днів у нашому навчальному закладі. У цей день учні отримують унікальну можливість попрацювати над однією темою з різних боків. Вони цілісно вивчають один об’єкт за допомогою використання знань з різних шкільних предметів. Така форма роботи й дає можливість практично використовувати компетентності, якими володіє дитина, сприяє формуванню в учнів дослідницького мислення. У такий день у школі кожен учень отримує можливість самостійно планувати свій час під час здійснення пошукової роботи, аналізувати факти, формувати висновки. Учитель у цьому процесі є консультантом. А саме учень є головною дійовою особою дня. Такий перерозподіл ролей дає змогу замотивувати учня, зацікавити його незвичною діяльністю й отриманням власних результатів.

Під час виконання завдань гімназист вирішує проблеми, спираючись на власні вміння й навички. Саме в безурочні дні учні навчаються на практиці користуватися знаннями, які отримують кожного дня в школі. Діти починають розуміти взаємозв’язок усіх наук і необхідність вивчення такої кількості шкільних предметів. Над поставленою задачею школярі працюють у команді. Під час роботи вони навчаються взаємодіяти одне з одним, ставити цілі перед кожним учасником групи й досягати мети. Учні усвідомлюють: тільки повне взаєморозуміння й віддача кожного учасника їхньої групи – запорука високого результату.

Зображення
Зображення
Зображення
Зображення