Психологічна безпека
- застосовуються інтегративні методи та підходи для адаптації учнів до освітнього процесу, працівників до професійної діяльності;
- створено умови для безпечного використання мережі Інтернет;
- застосовується конструктивна взаємодія учасників освітнього процесу, їх взаємна довіра;
- педагоги дотримуються порядку реагування та протидії булінгу, іншому насильству;
- педагоги діють на засадах педагогіки партнерства, гуманної педагогіки.
Безпечне середовище
- створено умови для інклюзивного навчання;
- заклад поповнено відповідним навчальним обладнанням для реалізації освітніх програм;
- приміщення і територія закладу є безпечними: відеонагляд та кнопка тривожної сигналізації 24/7;
- на території встановлено генератор, який забезпечує електроенергією всі потреби для повноцінного освітнього процесу;
- заклад обладнано укриттям, яке затверджено спеціалістами Державної служби України з надзвичайних ситуацій.
Безпека здоров’я
- медичний супровід;
- ранковий огляд медичною сестрою;
- перша допомога;
- якісне вологе прибирання, провітрювання, кварцування;
- щоденні прогулянки на свіжому повітрі;
- фізична культура та спортивні активності на вулиці;
- кисневі коктейлі* (курсами).
*киснева пінка поліпшує роботу внутрішніх органів, піднімає настрій, заряджає бадьорістю
Організація укриття
- розташовується в складі основної будівлі закладу;
- два евакуаційні виходи;
- забезпечене електроживленням, автономним та штучним освітленням, штучною вентиляцією, системами водопроводу та каналізації (туалетна кімната, душова, умивальники);
- має засоби зв’язку та оповіщення: телефон, ноутбуки, декілька мереж Wi-Fi;
- організовано окремі класи для повноцінного навчання і розвитку учнів;
- є потужності для організації гарячого харчування;
- організовано питний режим і запас їжі.